Sonntag, 22. Dezember 2013

Frohe Weihnachten / Merry Christmas








Heute melde ich mich für dieses Jahr ab.  Die Weihnachtsvorbereitungen sind abgeschlossen, die letzten Bestellungen geliefert, und jetzt will ich mich zurück lehnen und ein paar erholsame Tage im Kreis meiner Familie verbringen.

Frohe Weihnachten Wünsche ich Euch.  Last es euch gut gehen
Bis Bald

Linda  xoxo

I’m logging off for this year.  The Christmas preparations are completed, the last order have been delivered, and now it is time to sit back and enjoy a few relaxing days in the company of my family.

Merry Christmas to you all. Take care of yourselves.
See  you all again soon.

Linda  xoxo

Kommentare:

  1. frohes Fest und erholsame Tage
    mit lieben Grüßen SilviA

    AntwortenLöschen
  2. Hello Linda.
    The gift of love. The gift of peace. The gift of happiness. May all these be yours at Christmas.
    Many hugs and kisses from Rosi and family.

    AntwortenLöschen